RIN Hotels

Cariere

Cariere

Împreună spre o carieră de succes!

Povestea noastră a început cu o dorință. Dorința de a oferi oaspeților noștri o experiență la cele mai înalte standarde. În cei aproape 16 ani de existență, am înțeles că factorul uman joacă un rol crucial în atingerea obiectivului nostru. De aceea, avem în centrul atenției nevoile personale și profesionale ale angajaților noștri, iar de-a lungul timpului am format o echipă de oameni ambițioși, energici, dornici de dezvoltare personală și profesională și pasionați de ospitalitate, cu atitudine pozitivă și spirit de echipă. 

Pentru ca suntem dornici de perfecțiune, căutăm în permanență oameni care să aducă un plus de valoare echipei și care să se dezvolte armonios alături de noi. Dacă sunteți interesat de un loc în cadrul echipei noastre, vă invităm sa consultați lista de posturi disponibile de pe site-ul nostru, cariere.rinhotels.ro , și să ne trimițeți CV-ul dvs. pe adresa de e-mail resurseumane@rinhotels.ro

Vă așteptăm în echipa noastră! 


Misiunea noastră

Să fim percepuți și recunoscuți ca cel mai bun lanț hotelier din București prin modul în care depășim așteptările oaspeților noștri, prin munca de echipă, demonstrând inovație, dinamism, atenție la detaliu și dedicație pentru excelența în servicii. Să fim o companie preocupată de angajații săi, de motivarea lor, o companie de profesioniști care să ofere un mediu de lucru atractiv, cu oportunități de dezvoltare profesională.


Viziunea noastră

Să fim prima opțiune pentru oaspeții ce aleg Bucureștiul ca destinație turistică. Un brand puternic care se bazează pe satisfacția oaspeților și mulțumirea angajaților, ce oferă un produs inovativ la cel mai bun raport calitate/preț.


RIN Hotels

Cu o experiență de 16 ani în industria ospitalieră, lanțul hotelier RIN reprezinta o opțiune excelentă pentru cei care aleg Bucureștiul ca destinație turistică sau de afaceri.

Cele trei hoteluri de 4 stele, RIN Grand, RIN Airport și RIN Central, amplasate strategic în sudul, centrul și nordul Capitalei, prin diversitatea și calitatea serviciilor, asigură cel mai bun raport calitate/preț garantând satisfacția oaspeților noștri.

Achiziții
Departamentul de Achiziții este responsabil cu aprovizionarea, comenzile catre furnizori și gestionarea stocurilor. Serviciul de aprovizionare centralizează toate comenzile emise de către diferite departamente ale hotelului și are responsabilitatea încheierii contractelor prin care se asigură derularea zilnică a tuturor serviciilor hoteliere.
Audit Intern
Echipa desfășoară misiuni de audit intern, analizează procedurile departamentale, verifică respectarea acestora în cadrul hotelurilor și întocmește rapoarte specifice ce sunt transmise conducerii pentru îmbunătățirea continuă a activităților.
Bar / Restaurant
În cadrul acestui departament există numeroase roluri în restaurante și bar (ospătar, barman, șef de sală etc.). De asemenea, poți servi un grup numeros de oaspeți dacă lucrezi pe banchete sau poți oferi un serviciu individual de excepție pe room-service.
Bucătărie
Echipa din fiecare locație, condusă de către Bucătarul șef, alături de bucătari specialiști, lucrători în bucătărie și spălători de vase, muncește să creeze o experiență culinară unică și să păstreze în permanență curățenie tot echipamentul din bucătărie.
Cuarățenie
Echipa de profesioniști ai curățeniei răspunde tuturor cerințelor cu promptitudine folosind soluții eficiente, echipamente profesionale și detergenți ecologici specifici fiecărei suprafețe în parte. Serviciul de etaj desfășoară activități de întreținere și curățenie zilnică a spațiilor individuale (camere) și comune (holuri, grupuri sanitare, săli de conferință, restaurante etc).
Financiar / Contabil
Cu o concentrare permanentă asupra rezultatelor financiare ale business-ului, echipa economiștilor gestionează activitățile financiare ale grupului. Departamentul Financiar are în componență următoarele arii de activitate: Business Planning (costuri, stocuri, investiții, cheltuieli operaționale și bugete) și Controlling (inregistrările contabile, taxe, impozite, raportare internă și externă, trezorerie). Fiecare acțiune se reflectă în final în fiecare cifră, virgulă și formulă de calcul planificată corect.
IT
Departamentul IT este direct responsabil de buna funcționare a tuturor sistemelor informaționale, monitorizează performanțele sistemului, oferă asistență de specialitate și se ocupă de domeniul MVP.
Juridic
Echipa din Departamentul Juridic, formată din avocați și consilieri profesioniști, pregătește din punct de vedere legal toate documentele necesare pentru RIN Hotels.
Marketing
Factorul esențial al succesului unei organizații depinde de strategia de marketing. Acest departament se ocupă de publicitate, promovarea vânzărilor și de relațiile cu publicul.
Management / Asistență managerială
În inima fiecărui hotel stă echipa de management – oameni care planifică succesul, iau decizii, construiesc echipe performante, insuflă incredere și reprezintă o sursă de inspirație pentru echipa sa; fiecare manager este responsabil de asigurarea celui mai înalt nivel de satisfacție al oaspetelui și de livrarea unor rezultate de business remarcabile.
Pază și Ordine
Acasă sau în vacanță, simțul siguranței nu poate fi încălcat. Departamentul de pază asigură securitatea oaspeților, dar și a locației; de asemenea, poate asista în securitatea unui eveniment important sau în identificarea unor obiecte pierdute.
Recepție
Angajații din Recepție sunt cei care construiesc prima imagine a hotelului, fiind primii care interacționează cu oaspeții de la portar la recepționer, concierge si manager de recepție. Cu o personalitate prietenoasă și mereu la dispozitia clienților, echipa recepției transmite oaspeților sentimentul de relaxare și răsfăț.
Resurse umane
Angajații sunt cea mai importantă resursă care asigură respectarea angajamentului de a oferi cele mai bune servicii. HR-iștii noștri lucrează ca acest lucru să prindă viață. Departamentul include ariile de recrutare și selecție, administrare de personal și training și dezvoltare.
Rezervări
Angajații din acest departament sunt pasionați și concentrați pe oferirea unor servicii de excepție privind rezervarea spațiilor de cazare pentru oaspeți din întreaga lume.
SPA - Body Art Wellness Club
Pentru oaspeții noștri, experiența la RIN Hotels este completată de oportunitățile de relaxare și întreținere corporală asigurate de echipa Body Art Wellness Club. Rolurile în această echipă pot fi de recepționist, antrenor, maseur etc.
Transporturi
Șoferii noștri prietenoși și amabili asigură transportul de persoane către orice destinație turistică sau de business. În funcție de numărul de persoane mașinile noastre sunt la dispoziția oaspeților pentru transport individual, întâlniri de afaceri, petreceri private, teambuilding-uri.
Tehnic
Siguranța și confortul oaspeților noștri este una dintre prioritățile RIN Hotels, echipa departamentului tehnic asigurând mententanța permanentă și reparațiile în fiecare locație.
Vânzări & Evenimente

Echipa de vânzări identifică și atrage clienți/oaspeți în cadrul lanțului hotelier și împreună cu echipa de evenimente organizează și coordonează atât evenimente corporate, cât și evenimente sociale, ocupându-se de detaliile privind cazarea, serviciile incluse și necesitățile tehnice. Fie că este nuntă, botez, aniversare specială sau un eveniment al unei companii, lansare de produs, conferințe și seminarii, echipa noastră îți oferă garanția unui eveniment reușit!

Poziție

Specialist Marketing

Locație

RIN Grand Hotel

RIN Hotels recruteaza SPECIALIST DE MARKETING care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiență de minimum 3 ani în marketing; cunoașterea domeniului hotelier este un avantaj;
  • Abilități puternice de scriere și comunicare, atât pentru crearea de content, cât și pentru comunicarea de zi cu zi cu clienții, partenerii și colegii;
  • Cunoștințe de bază a programelor software, în special Microsoft Office;
  • Cunoștințe avansate de gestionare eficienta a canalelor online si de Social Media și a instrumentelor de promovare ale Google.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Asigură colaborarea cu furnizorii de servicii specifice activității de marketing;
  • Propune şi implementează acţiuni de promovare pentru brandurile alocate;
  • Monitorizează bugetele alocate pentru campaniile de promovare/marketing;
  • Administrează și asigură comunicarea pe platformele de socializare, website și prin newsletter;
  • Generează content de marketing: texte, machete, declinări;
  • Asigură Brand Managementul pe social media, site-ul web și materiale tipărite;
  • Organizarea și implementarea evenimentelor speciale;
  • Elaborează comunicatele de presă şi colaborează cu mass-media de profil.

Beneficii:

  • Activitate în cadrul unui grup mare de companii, din domenii diverse și cu portofolii extinse.
  • Pachet salarial atractiv

    Poziție

    Receptioner

    Locație

    RIN Grand Hotel

    Candidatul ideal:

    • limba engleza obligatorie – nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
    • experienta in utilizarea programului de gestiune hoteliera Opera reprezinta un avantaj;
    • abilitati de comunicare excelente;
    • atentie la detalii;
    • proactivitate;
    • orientare spre client;
    • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

    Responsabilitati:

    • promoveaza serviciile companiei in randul potentialilor clienti;
    • realizeaza procesele de check in si check out;
    • pregateste primirea oaspetilor colaborand cu alte departamente;
    • desemneaza camerele, verifica completarea formularelor de cazare si modul de plata;
    • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
    • efectueaza rezervari de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc;
    • transmite si/sau primeste mesaje prin fax, telefon, etc;
    • se ocupa de obiectele anuntate ca fiind pierdute actionand prompt in vederea recuperarii lor;
    • sorteaza si aranjeaza cheile camerelor la locurile potrivite si verifica permanent concordanta dintre situatia camerelor libere si existenta cheilor la aceste camere;
    • claseaza fisele de inregistrare ale oaspetilor dupa numarul camerei, arhivandu-le dupa data;
    • efectueaza operatiuni de casa, calculeaza facturile, incaseaza contravaloarea serviciilor;
    • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
    • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

      Poziție

      Ospatar

      Locație

      RIN Grand Hotel

      Candidatul ideal:

      • experienta in domeniu de minimum 1 an;
      • cunoasterea limbii engleze – nivel mediu-avansat;
      • abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
      • persoana amabila si onesta, disponibila la un program de lucru flexibil;
      • calificare profesionala in meseria de ospatar.

      Responsabilitati:

      • efectuarea mise-en-place-ului;
      • intampinarea clientilor;
      • preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
      • acordarea atentiei si serviciilor ireprosabile clientilor;
      • cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare si bauturi;
      • transmiterea comenzilor clare catre bucatarie/bar;
      • intocmirea notelor de plata si incasarea contravalorii acestora.

        Poziție

        Bucatar

        Locație

        RIN Grand Hotel

        Candidatul ideal:

        • detine cursuri de calificare in domeniu;
        • persoana energica, dinamica si bine organizata;
        • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
        • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
        • experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.

        Responsabilitati:

        • pregateste si monteaza preparatele pentru servire;
        • controleaza frigiderele: calitate/termene de expirare pentru produsele existente;
        • respecta regulile igienico-sanitare (HACCP);
        • pastreaza permanent ordinea si curatenia la locul de munca.

          Poziție

          Ingrijitor spatii hoteliere

          Locație

          RIN Grand Hotel

          Candidatul ideal:

          • studii medii;
          • abilitati de relationare si lucru in echipa;
          • persoana activa, meticuloasa, ordonata si responsabila.

          Responsabilitati:

          • efectueaza curatenia si intretinerea spatiilor comune din hotel (restaurante, sali conferinte, grupuri sanitare, zona receptiei, casa scarilor, vestiare, birouri, etc);
          • intretine in cele mai bune conditii mijloacele fixe si materiale puse la dispozitie;
          • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

            Poziție

            Spalator vase

            Locație

            RIN Grand Hotel

            Candidatul ideal:

            • capacitate de organizare, atentie la detalii;
            • persoana activa, ordonata si responsabila;
            • usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor;
            • rezistenta la sarcini de lucru repetitive;
            • experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

            Responsabilitati:

            • spala vasele, tacamurile, paharele astfel incat sa fie asigurat in permanenta necesarul veselei;
            • curata masinile si aparatele de lucru din bucatarie;
            • debaraseaza si asigura curatenia in bucatarie;
            • informeaza seful de departament cand exista articole deteriorate.

              Poziție

              Ospatar

              Locație

              RIN Airport Hotel

              Candidatul ideal:

              • experienta in domeniu de minimum 1 an;
              • cunoasterea limbii engleze – nivel mediu-avansat;
              • abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii;
              • persoana amabila si onesta, disponibila la un program de lucru flexibil;
              • calificare profesionala in meseria de ospatar.

              Responsabilitati:

              • efectuarea mise-en-place-ului;
              • intampinarea clientilor;
              • preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
              • acordarea atentiei si serviciilor ireprosabile clientilor;
              • cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare si bauturi;
              • transmiterea comenzilor clare catre bucatarie/bar;
              • intocmirea notelor de plata si incasarea contravalorii acestora.

                Poziție

                Bucatar

                Locație

                RIN Airport Hotel

                Candidatul ideal:

                • detine cursuri de calificare in domeniu;
                • persoana energica, dinamica si bine organizata;
                • cunoaste procesele tehnologice de preparare a alimentelor;
                • demonstreaza creativitate si pasiune pentru arta culinara;
                • experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.

                Responsabilitati:

                • pregateste si monteaza preparatele pentru servire;
                • controleaza frigiderele: calitate/termene de expirare pentru produsele existente;
                • respecta regulile igienico-sanitare (HACCP);
                • pastreaza permanent ordinea si curatenia la locul de munca.

                  Poziție

                  Ingrijitor spatii hoteliere

                  Locație

                  RIN Airport Hotel

                  Candidatul ideal:

                  • studii medii;
                  • abilitati de relationare si lucru in echipa;
                  • persoana activa, meticuloasa, ordonata si responsabila.

                  Responsabilitati:

                  • efectueaza curatenia si intretinerea spatiilor comune din hotel (restaurante, sali conferinte, grupuri sanitare, zona receptiei, casa scarilor, vestiare, birouri, etc);
                  • intretine in cele mai bune conditii mijloacele fixe si materiale puse la dispozitie;
                  • colecteaza in recipiente speciale gunoiul si raspunde de depozitarea acestora in spatiile special amenajate.

                    Poziție

                    Receptioner

                    Locație

                    RIN Airport Hotel

                    Candidatul ideal:

                    • limba engleza obligatorie – nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
                    • experienta in utilizarea programului de gestiune hoteliera Opera reprezinta un avantaj;
                    • abilitati de comunicare excelente;
                    • atentie la detalii;
                    • proactivitate;
                    • orientare spre client;
                    • experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti.

                    Responsabilitati:

                    • promoveaza serviciile companiei in randul potentialilor clienti;
                    • realizeaza procesele de check in si check out;
                    • pregateste primirea oaspetilor colaborand cu alte departamente;
                    • desemneaza camerele, verifica completarea formularelor de cazare si modul de plata;
                    • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
                    • efectueaza rezervari de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc;
                    • transmite si/sau primeste mesaje prin fax, telefon, etc;
                    • se ocupa de obiectele anuntate ca fiind pierdute actionand prompt in vederea recuperarii lor;
                    • sorteaza si aranjeaza cheile camerelor la locurile potrivite si verifica permanent concordanta dintre situatia camerelor libere si existenta cheilor la aceste camere;
                    • claseaza fisele de inregistrare ale oaspetilor dupa numarul camerei, arhivandu-le dupa data;
                    • efectueaza operatiuni de casa, calculeaza facturile, incaseaza contravaloarea serviciilor;
                    • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
                    • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor.

                      Training & Dezvoltare

                      Departamentul de Training are misiunea de a contribui la dezvoltarea profesională a tuturor colegilor, de a-i susține în activitatea lor prin sesiuni de training în care livrăm cunoștințe noi sau, de ce nu, perspective noi.

                      Dezvoltăm, livrăm, implementăm și evaluăm programe de training și teambuilding inovațive, la un nivel de calitate ridicat, astfel încât să contribuim pe termen lung, la creșterea și dezvoltarea profesională a colegilor și implicit a calității serviciilor RIN Hotels.

                      Ne ghidăm în activitatea noastră după valori cum sunt: profesionalismul, contribuția, calitatea, adaptabilitatea, orientarea spre rezultate, crearea unui mediu de muncă plăcut. Suntem promotor al dezvoltării tuturor colegilor noștri și, nu în ultimul rand, a propriei echipe.

                      Training-urile noastre sunt variate: off-job, on-job, întâlniri formale, cursuri de calificare, în care dezvoltăm soft skills sau hardskills, atitudini și aptitudini.

                      Contribuția Departamentului Training la constructia și dezvoltarea echipelor se materializează prin cunoștințele, conceptele și ideile livrate în sesiunile de training și de teambuilding, prin aptitudinile și atitudinile dezvoltate și, bineînțeles, prin serviciile de calitate și experiența unică a oaspeților RIN Hotels.